Μελέτη περίπτωσης: Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ του 2ου Δημοτικού σχολείου χώρας Καλύμνου και επιρροές του εναλλακτικού τουρισμού στην εκπαίδευση

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Μελέτη περίπτωσης: Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ του 2ου Δημοτικού σχολείου χώρας Καλύμνου και επιρροές του εναλλακτικού τουρισμού στην εκπαίδευση

Καζαβούλη, Νομική

Μεταπτυχιακή εργασια--ΣΔΟ-Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2018--αα10484

masterThesis
Μεταπτυχιακή εργασία
Master thesis

μοντέλο servuction
μάρκετινγκ
Κάλυμνος
education
στρατηγικός σχεδιασμός
place marketing
εναλλακτικός τουρισμός
marketing mix
2ο Δημοτικό Σχολείο Καλύμνου(Ελλάδα)-Μάρκετινγκ-Μελέτες περιπτώσεων
strategic planning
alternative forms of tourism
Kalymnos
μάρκετινγκ τόπου
εκπαιδευτικό μάρκετινγκ
servuction model
εκπαίδευση
μείγμα μάρκετινγκ
Σχολεία-Ελλάδα-Kάλυμνος (Νησί)-Μάρκετινγκ
education marketing


2018-11-21


(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Default License



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.