Οι αλλαγές στις στρατηγικές των οινοποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα την περίοδο της οικονομικής κρίσης.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Οι αλλαγές στις στρατηγικές των οινοποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα την περίοδο της οικονομικής κρίσης.

Κοντογιάννου, Μαρία

Bachelor thesis
bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία

Wine, Exports, Business Strategies ,Economic Crisis
Κρασί, Εξαγωγές, Στρατηγικές Επιχειρήσεων ,Οικονομική Κρίση


2017-03-09


Πτυχιακές Εργασίες

Default License



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.