Αρχές και Φιλοσοφία Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Σχεδίων Τουριστικού Μάρκετινγκ

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Eureka! Insitutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2001 (EN)

Principles and Philosophy of National, Regional and Local Tourist Marketing Plans
Αρχές και Φιλοσοφία Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Σχεδίων Τουριστικού Μάρκετινγκ

Χρήστου, Ευάγγελος

Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2001

Άλλο
other
Book
Other


Greek

2001

Χρήστου, Ε. (2001). Αρχές και Φιλοσοφία Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Σχεδίων Τουριστικού Μάρκετινγκ. Πάτρα: Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Αρχές και Φιλοσοφία Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Σχεδίων Τουριστικού Μάρκετινγκ, Πάτρα, 2001

Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Το τεκμήριο πιθανώς υπόκειται σε σχετική με τα Πνευματικά Δικαιώματα νομοθεσία
This item is probably protected by Copyright Legislation



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)