Αρχές και Φιλοσοφία Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Σχεδίων Τουριστικού Μάρκετινγκ

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2001 (EL)

Principles and Philosophy of National, Regional and Local Tourist Marketing Plans
Αρχές και Φιλοσοφία Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Σχεδίων Τουριστικού Μάρκετινγκ

Χρήστου, Ευάγγελος

Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2001

Άλλο
other
Book
Other


Ελληνική γλώσσα

2001

Χρήστου, Ε. (2001). Αρχές και Φιλοσοφία Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Σχεδίων Τουριστικού Μάρκετινγκ. Πάτρα: Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Αρχές και Φιλοσοφία Εθνικών, Περιφερειακών και Τοπικών Σχεδίων Τουριστικού Μάρκετινγκ, Πάτρα, 2001

Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Το τεκμήριο πιθανώς υπόκειται σε σχετική με τα Πνευματικά Δικαιώματα νομοθεσία
This item is probably protected by Copyright Legislation



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.