Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

Πισσαδάκη, Αθηνά

Πτυχιακή Εργασία-- ΣΔΟ-- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης-- 2009--αα.1169
Στην παρούσα εργασία θα αναλύσουμε την πορείας της ανάπτυξης της διαφήμισης, μέσα από την εξέλιξη των διαφημιστικών μέσων, καθώς και την επιρροή τους στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Θα αναφερθούμε στον ορισμό του μάρκετινγκ και ενός συστήματος αλληλεξαρτώμενων και αλληλοσχετιζόμενων δραστηριοτήτων του, που σχεδιάστηκαν για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών και τους στόχους της επιχείρησης, το μίγμα μάρκετινγκ. Θα γίνει εκτενέστερη αναφορά στη διαφήμιση, τους διαφημιστικούς στόχους, την κοινωνική και πολιτική της διάστασή και τέλος στη λειτουργία της, που βασίζεται στην υπάρχουσα σχέση ανάμεσα στο διαφημιστή, το διαφημιζόμενο, το διαφημιστικό μέσο και φυσικά στην καλή μεταξύ τους συνεργασία. Σκοπός μας είναι να αναλύσουμε τα κύρια διαφημιστικά και συνάμα παραδοσιακά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, εξωτερική διαφήμιση) και να αναφερθούμε στην ανάπτυξη του διαδυκτίου και στα σύγχρονα διαφημιστικά μέσα, που όλο και περισσότερο κάνουν αισθητή την παρουσία τους.. Τέλος, θα σχολιάσουμε τη διαφημιστική δαπάνη ανά κατηγορία μέσου για

Άλλο
other
Thesis
Other

Διαφήμιση στο διαδίκτυο
Διαφημιστικά μέσα
Τεχνολογίες
Διαφήμιση


Ελληνική γλώσσα

2013-07-12T20:52:06Z


Πτυχιακές Εργασίες




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.