CLASSIFICATION OF CONTENTS OF GEOSCIENSE IN SECONDARY CURRICULA IN GREECE, 1830 -2015

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

CLASSIFICATION OF CONTENTS OF GEOSCIENSE IN SECONDARY CURRICULA IN GREECE, 1830 -2015 (EN)

Makri, K.
Pavlides, S.

Τα εκπαιδευτικά συστήματα εξελίσσονται δυναμικά και αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στην κοινωνία. Η Γεωλογία, έχει αναπτυχθεί και εξελιχθεί στην Ελλάδα, με βάση συγκεκριμένες οικονομικές και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να καθοριστεί και να ερμηνευτεί η θέση της διδασκαλίας των Γεωεπιστημών στη Μέση Εκπαίδευση, από το 1830 μέχρι σήμερα, με αναφορά στις εκπαιδευτικές μεταβολές και το ιστορικό και κοινωνικό τους πλαίσιο. (EL)
The educational systems are evolving dynamically reflecting social and economical changes. The Geology has developed and evolved in Greece, based on specific economic and social interactions. This paper attempts to define and interpret the position of the teaching of geosciences in Greek Secondary Education, from 1830 until today, with reference to the educational changes and their historical and social context. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (EL)
Αναλυτικό πρόγραμμα (EL)
Εκπαίδευση Γεωεπιστημών (EL)
Geology (EN)
Secondary Education (EN)
Educational Programme (EN)


Δελτίο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας

Αγγλική γλώσσα

2016-07-27


Geological Society of Greece (EN)

0438-9557
2529-1718
Δελτίο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρείας; Τόμ. 50 Αρ. 1 (2016): 14o Διεθνές Συνέδριο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας; 238-244 (EL)
Bulletin of the Geological Society of Greece; Vol. 50 No. 1 (2016): 14th International Conference of the G.S.G.; 238-244 (EN)

Copyright (c) 2017 K. Makri, S. Pavlides (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.