δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
CLASSIFICATION OF CONTENTS OF GEOSCIENSE IN SECONDARY CURRICULA IN GREECE, 1830 -2015
(EN)
Makri, K.
Pavlides, S.
Τα εκπαιδευτικά συστήματα εξελίσσονται δυναμικά και αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στην κοινωνία. Η Γεωλογία, έχει αναπτυχθεί και εξελιχθεί στην Ελλάδα, με βάση συγκεκριμένες οικονομικές και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να καθοριστεί και να ερμηνευτεί η θέση της διδασκαλίας των Γεωεπιστημών στη Μέση Εκπαίδευση, από το 1830 μέχρι σήμερα, με αναφορά στις εκπαιδευτικές μεταβολές και το ιστορικό και κοινωνικό τους πλαίσιο.
(EL)
The educational systems are evolving dynamically reflecting social and economical changes. The Geology has developed and evolved in Greece, based on specific economic and social interactions. This paper attempts to define and interpret the position of the teaching of geosciences in Greek Secondary Education, from 1830 until today, with reference to the educational changes and their historical and social context.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.