Βάσω Γώγου, Απόστολος Μπάρλος, Νίκος Τσιρέβελος, Χρήστος Φραδέλλος, Από τη σύγκρουση στη συνάντηση: Διδακτικές διαδρομές για την ανάσχεση της βίας, του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας, Εκδοτική Δημητριάδος, Βόλος 2024, σελ. 208.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Βάσω Γώγου, Απόστολος Μπάρλος, Νίκος Τσιρέβελος, Χρήστος Φραδέλλος, Από τη σύγκρουση στη συνάντηση: Διδακτικές διαδρομές για την ανάσχεση της βίας, του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας, Εκδοτική Δημητριάδος, Βόλος 2024, σελ. 208. (EL)
From conflict to encounter: Educational paths for stopping violence, fanaticism and intolerance, Dimitriados Publishing House, Volos 2024, by V. Gogou, A. Barlou, N. Tsirevelou, & Ch. Fradellou. (EN)

Syrgianni, Maria

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Βιβλιοκρισία (EL)
Book review (EN)

2024-12-06


Κριτική του βιβλίου: Από τη σύγκρουση στη συνάντηση: Διδακτικές διαδρομές για την ανάσχεση της βίας, του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας, Εκδοτική Δημητριάδος, Βόλος 2024, των Β. Γώγου, Α. Μπάρλου, Ν. Τσιρέβελου, & Χ. Φραδέλλου. (EL)
Book review: From conflict to encounter: Educational paths for stopping violence, fanaticism and intolerance, Dimitriados Publishing House, Volos 2024, by V. Gogou, A. Barlou, N. Tsirevelou, & Ch. Fradellou. (EN)


Ελληνική γλώσσα

Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος «ΚΑΙΡΟΣ - για την αναβάθμιση της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης» (EN)


2623-4386
Ελληνική Ελληνική Περιοδική Έκδοση για τη Θρησκευτική Εκπαίδευση (ΕλΘΕ); Τόμ. 7 Αρ. 1 (2024): Ελληνική περιοδική έκδοση για τη Θρησκευτική Εκπαίδευση; 123 - 125 (EL)
Greek Journal of Religious Education (GjRE); Vol. 7 No. 1 (2024): Greek Journal of Religious Education; 123 - 125 (EN)

Copyright (c) 2024 Greek Journal of Religious Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.