Ανοικτή και εξ' αποστάσεως εκπαίδευση: σχεδιασμός και υλοποίηση μαθήματος για την τριτοβάθμια εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανοικτή και εξ' αποστάσεως εκπαίδευση: σχεδιασμός και υλοποίηση μαθήματος για την τριτοβάθμια εκπαίδευση

Λιγνός, Κώστας - Σ.

Καβακλή, Ευαγγελία

bachelorThesis

2004
2015-11-17T10:39:09Z


The objective of this work was to examine the role of Technologies of Information technology and Communications (TIC) in the modern systems of distamce learning. For this aim in the units that follows: (a) Is given the definition for distamce learning and becomes report in her characteristics, the advantages and the disadvantages concerning the conventional forms of education. (b) Are analyzed the different forms of distance learning and it is presented examination of the TIC that can be used for her assistance. (c) Are presented also some of the widespreadest systems of distance learning, are become report in their general characteristics, as well as in the criteria of choice between the different systems. (d) Finally, is analyzed the process of planning and production of course from distance of education taking part yp' aspect the requirements involved of (instructors, educated, e.t.c).
Στόχος της εργασίας αυτής ήταν να εξετάσει το ρόλο των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στα σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης από απόσταση. Για το σκοπό αυτό στα κεφάλαια που ακολουθούν:(α) Δίνεται ο ορισμός της εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευσης και γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά της, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά της σε σχέση με τις συμβατικές μορφές εκπαίδευσης.(β) Αναλύονται οι διαφορετικές μορφές εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης και παρουσιάζεται ανασκόπηση των ΤΠΕ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την υποβοήθησή της.(γ) Παρουσιάζονται επίσης κάποια από τα πιο διαδεδομένα συστήματα παροχής εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, γίνεται αναφορά στα γενικά χαρακτηριστικά τους, καθώς και στα κριτήρια επιλογής μεταξύ των διαφορετικών συστημάτων.(δ) Τέλος, αναλύεται η διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής ενός μαθήματος εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευσης λαμβάνοντας υπ’ όψη τις απαιτήσεις των εμπλεκομένων μερών (εκπαιδευτών, εκπαιδευόμενων, κ.α.).Με βάση τα παραπάνω, προχωρήσαμε στο σχεδιασμό και υλοποίηση ενός εξ’ αποστάσεως μαθήματος για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα για την εκμάθηση του «Εννοιολογικού Σχεδιασμού Βάσεων Δεδομένων με τη χρήση του Μοντέλου Οντοτήτων Συσχετίσεων» το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από φοιτητές και σπουδαστές στο πλαίσιο του αντικειμένου των Συστημάτων Βάσεων Δεδομένων, καθώς επίσης και από άτομα εκτός του πανεπιστημιακού χώρου που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώση πάνω στο θέμα.


Τηλετάξεις
Ασύγχρονη εκπαίδευση
Distance learning
Self-directed education
Σύγχρονη ή συνεργατική εκπαίδευση
Asynchronous education
Αυτοδιδασκαλία
Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση
Synchronous or Collaborative education
Classrooms

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)