Διαθεματική προσέγγιση των ιδιωματικών ονομάτων των φυτών και φυτώνυμων τοπωνυμίων της Ρόδου με ανάπτυξη και εφαρμογή project για το περιβάλλον

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαθεματική προσέγγιση των ιδιωματικών ονομάτων των φυτών και φυτώνυμων τοπωνυμίων της Ρόδου με ανάπτυξη και εφαρμογή project για το περιβάλλον

Παπαβασιλείου, Βασίλειος

Καίλα, Μαρία

doctoralThesis

2009
2015-11-17T10:42:51Z


Η παρούσα διατριβή ερευνά τα ιδιωματικά ονόματα φυτών και τα φυτώνυμα τοπωνύμια της Ρόδου και καταδεικνύει τη στενή σχέση των κατοίκων του νησιού με τη φύση. Το υλικό συγκεντρώθηκε τόσο με βιβλιογραφική, όσο και με επιτόπια έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε σε όλα τα χωριά καθώς και την πόλη της Ρόδου με ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Στη μελέτη αυτή παρουσιάζονται τα ιδιωματικά ονόματα των φυτών και τα φυτώνυμα τοπωνύμια του νησιού και έχει ως σκοπό να καταδειχθεί η δυνατότητα αξιοποίησής της τοπικής γνώσης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ώστε να διαμορφωθούν περιβαλλοντικά υπεύθυνοι πολίτες. Τα τοπωνύμια συνδέονται με την περιβαλλοντική ηθική και πιο συγκεκριμένα με τη ‘‘βιοπεριοχικότητα’’. Φυτά και φυτώνυμα τοπωνύμια συνδέονται με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και συγκεκριμένο διαθεματικό σχέδιο εργασίας υλοποιείται και αξιολογείται.


Φυτά
Phytonym toponyms
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Cross thematic approach
Secondary education
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Environmental education
Plants
Φυτώνυμα τοπωνύμια
Διαθεματική προσέγγιση
Local knowledge
Τοπική γνώση

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.