Οι νέες τεχνολογίες και η χρήση του σύννεφου στην εκπαίδευση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι νέες τεχνολογίες και η χρήση του σύννεφου στην εκπαίδευση

Ηρακλέους, Ευστρατία - Χριστόφορος

Κλωνάρη, Αικατερίνη

masterThesis

2015
2015-11-18T08:41:31Z


Πολυάριθμες μελέτες και έρευνες τα τελευταία χρόνια επισημαίνουν ότι η εκπαίδευση στο μέλλον θα έχει ψηφιακό χαρακτήρα. Έχουν περάσει περισσότερα από τριάντα χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε το πρώτο AppleII σε αίθουσες διδασκαλίας και αν και χρησιμοποιούνται στα σχολεία όλο και πιο προηγμένης τεχνολογίας ηλεκτρονικοί υπολογιστές και προγράμματα, δεν υπάρχει ακόμα μια ενιαία ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας στο εκπαιδευτικό σύστημα. Για τη σημερινή εκπαίδευση, η τεχνολογία είναι απλώς ένα επιπρόσθετο βοήθημα στον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας και μάθησης (Webb & Cox, 2004). Βρισκόμαστε πλέον σε μία εποχή όπου είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση της τεχνολογίας των υπολογιστών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Στο μακρινό μέλλον το ψηφιακό σύννεφο θα είναι το μέσο που θα οδηγήσει σε νέους ορίζοντες τον τομέα της εκπαίδευσης. Το σύννεφο είναι μία εξελισσόμενη, αυτάρκης, πανταχού παρούσα ψηφιακή οντότητα η οποία θα γίνει τόσο αναγκαία για την επιβίωση του ανθρώπου, όπως το νερό, η τροφή και η στέγη (Έκθεση Horizon, 2011). Όλα τα πράγματα θα υπάρχουν στο σύννεφο και οι άνθρωποι θα πρέπει να έχουν μια πύλη – μια οποιαδήποτε ψηφιακή συσκευή – που θα τους επιτρέπει να έχουν πρόσβαση στο


Σύννεφο
Education
Cloud
Εκπαίδευση
Computing
Τεχνολογία

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Γεωγραφίας. Γεωγραφία και Εφαρμοσμένη Γεωπληροφορική.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.