Το branding στη διεθνή τουριστική βιομηχανία

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το branding στη διεθνή τουριστική βιομηχανία

Γκιρτής, Παναγιώτης-Νεκτάριος

Χρήστου, Ευάγγελος

masterThesis

2009
2015-11-18T09:03:19Z


Η παρούσα εργασία αποτελεί την πτυχιακή εργασία του μεταπτυχιακού φοιτητή Παναγιώτη – Νεκτάριου Γκιρτή υπό την εποπτεία του επίκουρου καθηγητή Χρήστου Ευάγγελου στα πλαίσια του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος ¨Σχεδιασμός, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού¨ του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Χίο. Η εργασία φέρει τον τίτλο ¨Διεθνές Ξενοδοχειακό Marketing: Το branding στη διεθνή τουριστική βιομηχανία¨. Πιο συγκεκριμένα το θέμα που πραγματεύεται είναι το hotel branding που εφαρμόζουν αρκετές ξενοδοχειακές αλυσίδες ανά τον κόσμο κι ιδιαίτερα στον Ευρωπαϊκό χώρο. Η εργασία διακρίνεται σε 4 μεγάλα και κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τα κεφάλαια 1 και 2 και αποτελεί ουσιαστικά την εισαγωγή της εργασίας, καθώς σε αυτό το κομμάτι γίνεται μια προσπάθεια να γνωρίσει ο αναγνώστης τι ακριβώς είναι κι από ποια μέρη αποτελείται το hotel branding αρχικά και μετέπειτα να δοθεί μια εικόνα του πώς ξεκίνησε να εφαρμόζεται ως στρατηγική marketing στις Ηνωμένες Πολιτείες κι αργότερα στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, όπου περιλαμβάνεται το κεφάλαιο 3, αναφέρονται οι 5, ίσως, μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες που εφήρμοσαν την στρατηγική του branding και καθιέρωσαν αυτή ως κυρίαρχη στο χώρο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στις εταιρείες Hilton, Hyatt, Forte, Holiday Inn και Accor και στον τρόπο που εγκατέστησαν κι εφήρμοσαν το brand στις μονάδες τους, με αποτέλεσμα να αποκτήσουν την ιδιαίτερη ταυτότητα τους ως ξενοδοχειακές αλυσίδες για την κάθε κατηγορία-αγορά τουριστών χωριστά. Το τρίτο μέρος περιλαμβάνει τα κεφάλαια 4 και 5, στα οποία γίνεται εκτενής αναφορά στις διαδικασίες τμηματοποίησης της τουριστικής αγοράς, αλλά και του προσφερόμενου προϊόντος (κριτήρια και μοντέλα), καθώς και μια ανάλυση των τμημάτων της τουριστικής αγοράς (ηλικιωμένοι, επαγγελματίες) που αποτελούν εξάλλου και τον στόχο των ξενοδοχειακών μονάδων ως δυνητικοί πελάτες. Το τέταρτο και τελευταίο μέρος περιλαμβάνει το κεφάλαιο 6 και αποτελεί ουσιαστικά το κλείσιμο της εργασίας, αφού, μέσω των στατιστικών στοιχείων και προβλέψεων που παρατίθενται, φανερώνεται η εμβέλεια και οι διαστάσεις που έχει αποκτήσει ο τουρισμός και οι διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες από την μια πλευρά, ενώ μέσω κάποιων συνεντεύξεων με ανθρώπους του τουριστικού-ξενοδοχειακού κλάδου την ανάγκη για εξάπλωση και στήριξη στο θεσμό του hotel branding.


Τουρισμός
Μάρκετινγκ
Tourism
Branding
Marketing

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σχεδιασμός Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)