Δημοσιοποίηση περιβαλλοντικών πληροφοριών από τουριστικές επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης: Χρηματιστήριο Λονδίνου

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημοσιοποίηση περιβαλλοντικών πληροφοριών από τουριστικές επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης: Χρηματιστήριο Λονδίνου

Παπαδοπούλου, Δέσποινα

Ανδρικόπουλος, Ανδρέας

masterThesis

2015
2015-11-18T09:03:23Z


Λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τουριστικής δραστηριότητας και της τεράστιας σημασίας που αποκτά ο τουρισμός στην παγκόσμια οικονομία, αποφασίσαμε να εξετάσουμε τις πρακτικές που ακολουθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με περιβαλλοντικά ζητήματα, αλλά και μερικούς από τους πιο γνωστούς παράγοντες που επηρεάζουν το εύρος και το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων αυτών όπως: μέγεθος, κερδοφορία, χρηματοοικονομική μόχλευση και MTB. Ο λόγος που επιλέξαμε να εστιάσουμε σε περιβαλλοντικά θέματα είναι επειδή εκθέσεις και δημοσιεύσεις που εξετάζουν ζητήματα όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι διαδεδομένα, αντίθετα με τις εκθέσεις σε θέματα περιβάλλοντος, Όπως και το γεγονός ότι, το περιβάλλον αποτελεί ένα από τα απαραίτητα συστατικά στοιχεία για την ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας σε έναν τόπο. Στην εργασία επιλέξαμε να εξετάσουμε τις ιστοσελίδες των εισηγμένων επιχειρήσεων του Χρηματιστηρίου Λονδίνου της κατηγορίας ¨Τουρισμός και Αναψυχή¨. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνάς μας εντοπίσαμε θετική σχέση μεταξύ μεγέθους και του εύρους αποκάλυψης περιβαλλοντικών πληροφοριών στις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων, ενώ δεν βρέθηκε στατιστικά σημαντική σχέση με τους υπόλοιπους τρεις παράγοντες.
Due to the rapid development of tourism and the huge importance which is observed in tourism in the global economy, we have decided to examine the practices that the tourist enterprices follow concerning the environmental issues as well as some of the well-known factors influencing the extent and the content of disclosures such s as: size, profitability, financial leverage and MTB. The reason we chose to focus on environmental issues is because reports and publications that examine issues such as human rights are not widespread on the contrary to the environmental issues, as well as the fact that the environment is one of the necessary components for the development of tourism in an area. This paper investigates the content and extent of environmental reporting on corporations’ websites of companies listed on the London Stock Market of category «Travel and Leisure». The findings support the positive correlation of size with the content of environmental disclosure information on websites. However, there was not found a statistically important correlation with the other three factors (financial leverage, profitability, MTB).


Τουρισμός
Δημοσιοποίηση Περιβαλλοντικών πληροφοριών
Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Tourism
Corporate social responsibility
Environmental disclosure

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σχεδιασμός Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού.

Πλήρες Κείμενο - Ενδοπανεπιστημιακή Δημοσίευση Κλειδωμένη η Δυνατότητα Αντιγραφής




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)