Γραφική απεικόνιση των επιφανειών ρευστών

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)

Γραφική απεικόνιση των επιφανειών ρευστών (EL)

Παπαιωάννου Κωστίδης, Δημήτριος - Κωνσταντίνος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μαθηματικών. Μαθηματική Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και τις Σύγχρονες Τεχνολογίες. (EL)

Η γραφική απεικόνιση των υγρών είναι ένα σημαντικό και δύσκολο πρόβλημα που εφαρμόζεται στους τομείς των επιστημονικών μελετών των ρευστών, στην εικονική πραγματικότητα και την ψυχαγωγία. Η ρεαλιστική απεικόνιση συχνά περιέχει ρευστά με τη μορφή νερού, σύννεφα, καπνό, ομίχλη, ατμού, κλπ. Οι τεχνικές γραφικών θα πρέπει να δημιουργήσουν ρεαλιστικές εικόνες που απαιτούνται στις προαναφερθείσες εφαρμογές. Εκεί θα πρέπει να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα της μοντελοποίησης και απόδοσης ρευστών. Μία ιδανική υλοποίηση θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη της, τις φυσικές ιδιότητες του εκάστοτε ρευστού που πρέπει να αναπαρασταθεί και η γραφική απεικόνιση θα πρέπει να είναι άκρως ρεαλιστική. Δηλαδή, ακόμα και ο απλός θεατής που δεν ανήκει στον επιστημονικό τομέα της γραφικής απεικόνισης θα πρέπει να είναι σε θέση με βάση εμπειρίες της καθημερινής του ζωής να αντιληφθεί ποιο ρευστό απεικονίζεται στη γραφική απεικόνιση που παρατηρεί.Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής είναι να παρουσιαστούν μέθοδοι και προσεγγίσεις που σε συνδυασμό τους, μας αποδίδουν ρεαλιστική γραφική απεικόνιση ρευστών με τη βοήθεια υπολογιστή.
The graphical representation of fluids is an important and difficult problem that applies to the fields of scientific studies of fluids, virtual reality and entertainment. The realistic animation often contains fluids such as water, clouds, smoke, fog, steam, etc. The graphics techniques should create realistic images required in the aforementioned applications. There the problems of modeling and rendering fluids should be handed. An ideal implementation should take into account the physical properties of each fluid to be represented and the graphical representation should be highly realistic. That is, even one simple viewer that does not belong in science of graphics animation should be able by experiences of daily life to understand what fluid depicted graphically. The purpose of assignment is to present methods and approaches in combination, in order to achieve a realistic graphical representation of fluid via computer science.

masterThesis

Νερό (EL)
Fluids (EL)
Liquids (EL)
Navier-stokes (EL)
Ρευστών (EL)
Απεικόνιση (EL)
Πεπερασμένες διαφορές (EL)
Γραφική (EL)
Οπτικοποίηση (EL)
Computer animation (EL)


2015


2015-11-18T10:20:12Z

Σάμος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)