Πράσινες μεταφορές: σχέση αγοράς υβριδικών αυτοκινήτων και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πράσινες μεταφορές: σχέση αγοράς υβριδικών αυτοκινήτων και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης

Κρουσουλούδη, Νικολέτα

Πολυδωροπούλου, Αμαλία

masterThesis

2012
2015-11-18T10:47:24Z


Το θέμα των πράσινων μεταφορών τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο προσκήνιο. Η αντιμετώπιση της ρύπανσης από τις μεταφορές είναι ένα θέμα που έχει μελετηθεί εκτενώς από πολλούς ερευνητές παγκοσμίως. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουν όλοι το πώς δημιουργείται αλλά κυρίως πως εξαλείφεται το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, να ευαισθητοποιηθούν όλοι και να προσπαθήσουν να πράττουν κατάλληλα ώστε να ζουν σε ένα πιο υγειές περιβάλλον.Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί η περιβαλλοντική ευαισθησία και κατ’ επέκταση ο βαθμός προθυμίας των πολιτών να αγοράσουν υβριδικό αυτοκίνητο αλλά και να εξεταστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τον αριθμό των μετακινήσεων που πραγματοποιεί κάποιος μια τυπική εργάσιμη ημέρα.Μετά τη ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν παρουσιάζονται τα συμπεράσματα για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των πολιτών, τις στάσεις και τις αντιλήψεις τους για τις πράσινες μεταφορές, την οδηγική και επιβατική συμπεριφορά τους.


Υβριδικό αυτοκίνητο
Επιλογή και χρήση μεταφορικού μέσου
Αγορά φιλικού προς το περιβάλλον οχήματος
Πράσινες μεταφορές,
Hybrid Car
Sustainable transportation
Vehicle mode choice
Car purchase

Ναυτιλία, Μεταφορές και Διεθνές Εμπόριο ΝΑ.Μ.Ε.
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών. Ναυτιλία, Μεταφορές και Διεθνές Εμπόριο ΝΑ.Μ.Ε..




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.