Το μουσείο ως κέντρο μάθησης: o ρόλος της διαδραστικότητας στη διαμόρφωση της άτυπης εκπαίδευσης: η περίπτωση του μουσείου φυσικής ιστορίας απολιθωμένου δάσους Λέσβου

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το μουσείο ως κέντρο μάθησης: o ρόλος της διαδραστικότητας στη διαμόρφωση της άτυπης εκπαίδευσης: η περίπτωση του μουσείου φυσικής ιστορίας απολιθωμένου δάσους Λέσβου

Νικολάκαινα, Ελένη - Εμμανουήλ

Κλωνάρη, Αικατερίνη

masterThesis

2011
2015-11-19T10:32:28Z


Η εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της δραστηριότητας του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας και Απολιθωμένου Δάσους της Λέσβου με σκοπό την προαγωγή της άτυπης εκπαίδευσης και της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Ένας πολιτιστικός οργανισμός, όπως είναι το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Απολιθωμένου Δάσους της Λέσβου συμβάλλει αποφασιστικά στην προώθηση του πολιτισμού, καθώς και στη δημιουργία συνθηκών ώστε ο άνθρωπος να έρχεται σε αρμονία με το περιβάλλον και την ιστορία του. Η αποτελεσματική διαχείριση των πολιτιστικών πόρων μπορεί να λειτουργήσει υπέρ της προώθησης της πολιτιστικής επικοινωνίας ανάμεσα στους πολιτιστικούς οργανισμούς και στο κοινό. Ως αποτέλεσμα η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης μπορεί να προωθηθεί μέσω πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Μέσα από τη μελέτη της συμπεριφοράς ενός δείγματος 139 ατόμων, εξήχθησαν σημαντικά συμπεράσματα για το επίπεδο της αποτελεσματικότητας του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας και Απολιθωμένου Δάσους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το κοινό εμφανίζεται αρκετά ικανοποιημένο και ενημερωμένο για τις υπηρεσίες του Μουσείου. Παράλληλα σημαντικό είναι το επίπεδο της αλληλεπίδρασης που αναπτύσσεται μεταξύ τους. Οι βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν οφείλουν να λάβουν υπόψη τους την παροχή διευκολύνσεων ώστε η πλειονότητα του κοινού να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες τεχνολογικών εφαρμογών πληροφορικής και επικοινωνίας.
This research aims to investigate the activity of the Natural History Museum of the Lesvos Petrified Forest to promote informal education and interaction with the public. A cultural organization, such as the Natural History Museum of the Lesvos Petrified Forest contribute decisively to promote culture and to create conditions that man is in harmony with the environment and history. Effective management of cultural resources can work to promote cultural communication between cultural organizations and the public. As a result, the provision of education services can be promoted through cultural activities. Through studying the answers of 139 people (participants), exported significant conclusions about the level of effectiveness of the Natural History Museum of the Lesvos Petrified Forest. According to the survey results, the public appears to be quite satisfied and informed about Museum services. While important is the level of interaction that develops between them. The improvements can be made must take into account the provision of facilities to the majority of the public to use the services and applications of new technologies.


Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου
Πολιτιστικές εκροές
Cultural outputs
Πολιτιστική διαχείριση
Cultural management
Interaction
Αλληλεπίδραση
Natural History Museum of the Lesvos Petrified Forest

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Περιβάλλοντος. Τμήμα Περιβάλλοντος. Γεωγραφία και Εφαρμοσμένη Γεωπληροφορική.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)