Βιομηχανία των κρουαζιερόπλοιων στη βάση του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Βιομηχανία των κρουαζιερόπλοιων στη βάση του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ

Παπαδοπούλου, Γεωργία

Χρήστου, Ευάγγελος

masterThesis

2009
2015-11-19T10:34:48Z


Εδώ και αρκετά χρόνια έχει αρχίσει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται μια μορφή του τουρισμού και της ναυτιλίας, η επονομαζόμενη ως «κρουαζιέρα». Η κρουαζιέρα ή αλλιώς θαλάσσια περιήγηση, αποτελεί μια από τις πιο ταχέως αναπτυσσόμενες μορφές τουρισμού με ρυθμούς ανάπτυξης που φθάνουν έως και το 10% ετησίως. Η δυνατότητα πραγματοποίησης της κρουαζιέρας είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με το ποσοστό των τουριστών που έχουν πραγματοποιήσει μια θαλάσσια περιήγηση, συνεπώς η αισιοδοξία για εξέλιξη και ανάπτυξη της μορφής αυτής τουρισμού θεωρείται μεγάλη.


Μάρκετινγκ
Κρουαζιερόπλοια
Μάνατζμεντ
Cruises
Management
Marketing

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Διοίκηση Επιχειρήσεων - ΜΒΑ.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)