Η εφαρμογή της παραγοντικής ανάλυσης στο μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η εφαρμογή της παραγοντικής ανάλυσης στο μάρκετινγκ

Ντιό, Δέσποινα - Δημήτριος

Ντζούφρας, Ιωάννης

masterThesis

2004
2015-11-19T10:35:12Z


Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, στα πλαίσια του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών ΜΕ.ΔΙ.ΔΕ, παρουσιάζεται η πολυμεταβλητή στατιστική μέθοδος της Παραγοντικής Ανάλυσης και οι εφαρμογές της στο Μάρκετινγκ.Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας της μεθόδου, σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, σε θεωρητικό επίπεδο. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρατίθενται χαρακτηριστικά παραδείγματα εφαρμογής της μεθόδου σε ζωτικά πεδία του μάρκετινγκ. Η Παραγοντική Ανάλυση επιστρατεύεται κυρίως από την επιστήμη του μάρκετινγκ για τη μείωση του όγκου των δεδομένων χωρίς την απώλεια σημαντικής πληροφορίας, την ανάδειξη κρίσιμων παραγόντων για την εξέλιξη ενός φαινομένου, την μέτρηση δύσκολα ποσοτικοποιούμενων παραμέτρων και την μετατροπή των δεδομένων για περαιτέρω στατιστική επεξεργασία.Το τρίτο κεφάλαιο, όπου γίνεται προσπάθεια προσδιορισμού των διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών, αποτελεί ουσιαστικά το θεωρητικό υπόβαθρο για την μελέτη περίπτωσης που αναλύεται στο τέταρτο κεφαλαίο. Στο τέταρτο κεφάλαιο εφαρμόζεται η Π.Α. στην περίπτωση ερευνάς μυστικών επισκέψεων στον τραπεζικό κλάδο. Η έρευνα αυτή περιλαμβάνει επισκέψεις σε υποκαταστήματα πέντε τραπεζικών ιδρυμάτων, της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, της Εμπορικής τράπεζας, της Αγροτικής τράπεζας, της Alpha Bank και της Eurobank, σε πέντε πόλεις της Ελλάδας την Αθήνα, την Άρτα, την Πρέβεζα, τα Ιωάννινα και τη Χίο. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνονται συγκρίσεις μεταξύ των παραγόντων και ακολουθεί περαιτέρω στατιστική επεξεργασία των δεδομένων. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο παρατίθενται τα τελικά συμπεράσματα για το επίπεδο ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών.


-

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)