Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: σχεδιασμός, νέες τεχνολογίες και διαφήμιση στο διαδίκτυο

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: σχεδιασμός, νέες τεχνολογίες και διαφήμιση στο διαδίκτυο

Φραγκίσκος, Εμμανουήλ

Χρήστου, Ευάγγελος

masterThesis

2006
2015-11-19T10:35:17Z


Η συγκεκριμένη μελέτη έχει ως θέμα το “ηλεκτρονικό μάρκετινγκ” και αναλύει τις διαδικασίες, τα συστήματα και τα χαρακτηριστικά όλων των εμπλεκομένων για την επιτυχημένη πραγματοποίησή του. Στόχος της μελέτης είναι να αναλύσει την ηλεκτρονική διεκπεραίωση της διαδικασίας του μάρκετινγκ από τη στιγμή που ξεκινάει η επιχείρηση τις δραστηριότητές της μέχρι και την πραγματοποίηση αποτελεσμάτων. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στο Internet και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στη συνέχεια εκθέτουμε έναν ορισμό του e-marketing, αναλύουμε τις διαφορές του παραδοσιακού μάρκετινγκ με το ηλεκτρονικό και παρατίθονται τόσο τα πλεονεκτήματα όσο και τα μειονεκτήματά του. Επίσης, προσδιορίζονται οι βασικές ιδιαιτερότητες των ηλεκτρονικών καταστημάτων και μετά γίνεται αναφορά λεπτομερώς σε θέματα για την σχεδίαση της διαφήμισης στο Internet. Πολύ σημαντικές είναι οι παράγραφοι που παρατείθονται στη συνέχεια και έχουν ως θέμα την σχεδίαση της στρατηγικής του e-marketing και τη δημιουργία ενός σχεδίου για ένα επιτυχημένο online marketing. Παράλληλα, γίνεται εκτενής αναφορά στην ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων πελατών – επιχείρησης (Ε-CRM) και στις σύγχρονες εφαρμογές του. Ταυτόχρονα, αναλύονται οι εφαρμογές του e-mail μάρκετινγκ και αναφέρονται κάποιες προτάσεις για το μέλλον του e-marketing και γενικά ότι σχετίζεται µε αυτό. Τέλος, η μελέτη κλείνει με εκτενής ανάλυση της ασφάλειας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που είναι το σημαντικότερο πρόβλημα του διαδικτύου, καθώς και με αναφορά στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τo Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, όπου παρουσιάζονται περιληπτικά τόσο η Ευρωπαϊκή όσο και η Ελληνική Νομοθεσία.


Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Διαδίκτυο
Διαφήμιση
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Ηλεκτρονική διαχείριση πελατειακών σχέσεων
E-mail
E-CRM
Advertisement
E-marketing
Internet

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)