Μάρκετινγκ ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: στοιχεία από την ελληνική πραγματικότητα: case studies αστικών ξενοδοχείων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μάρκετινγκ ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: στοιχεία από την ελληνική πραγματικότητα: case studies αστικών ξενοδοχείων

Μπατάνη, Όλγα - Βασίλειος

Χρήστου, Ευάγγελος

masterThesis

2005
2015-11-19T10:35:44Z


-


-

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.