Ανάλυση της προσέγγισης του φυσικού, του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος και των περιβαλλοντικών προβλημάτων μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια της Μελέτης Περιβάλλοντος της Γ’ και Δ’ Τάξης του Δημοτικού
Ανάλυση της προσέγγισης του φυσικού, του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος και των περιβαλλοντικών προβλημάτων μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια της Μελέτης Περιβάλλοντος της Γ’ και Δ’ Τάξης του Δημοτικού
(EL)
Χαριτούδη, Νικολίνα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Περιβάλλοντος. Τμήμα Περιβάλλοντος. Γεωργία και Περιβάλλον.
(EL)
Σκοπός της οποίας έρευνας είναι η διερεύνηση και καταγραφή των περιβαλλοντικών εννοιών και περιβαλλοντικών ζητημάτων και προβλημάτων που περιλαμβάνονται στα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος της «μελέτης περιβάλλοντος» της Γ’ και Δ’ τάξης του δημοτικού σχολείου και ο τρόπος παρουσίασης τους, καθώς επίσης η μεθοδολογική προσέγγιση των ζητημάτων αυτών σχετικά με το ρόλο του μαθητή στην οικοδόμηση της γνώσης, την ανάπτυξη και καλλιέργεια περιβαλλοντικών αξιών και θετικών στάσεων απέναντι στο περιβάλλον και την προστασία του.