Μια μελέτη για το μαθηματικό άγχος και φοβία (Math phobia / Math Anxiety) πως προκαλείται, πως μεταδίδεται, πως "θεραπεύεται" κτλ και ο ρόλος του δασκάλου: η περίπτωση των μαθητών του σημερινού δημοτικού σχολείου και η μελέτη αντίστοιχων καταστάσεων κατά τη μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Μια μελέτη για το μαθηματικό άγχος και φοβία (Math phobia / Math Anxiety) πως προκαλείται, πως μεταδίδεται, πως "θεραπεύεται" κτλ και ο ρόλος του δασκάλου: η περίπτωση των μαθητών του σημερινού δημοτικού σχολείου και η μελέτη αντίστοιχων καταστάσεων κατά τη μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο (EL)

Τριανταφύλλου, Μαρία

aegean

Τα τελευταία χρόνια έχουν διενεργηθεί αρκετές έρευνες σχετικά με το μαθηματικό άγχος και την φοβία που ενδεχομένως έχει ένας εκπαιδευτικός και πως αυτά μπορούν να επηρεάσουν τις πεποιθήσεις αλλά και τις επιδόσεις των μαθητών στα μαθηματικά. Τονίζεται ότι σαν μαθηματικό άγχος ή μαθηματική φοβία αναφέρεται το αρνητικό συναίσθημα το οποίο εμφανίζεται κατά την επαφή του ατόμου με οποιαδήποτε κατάσταση η οποία σχετίζεται με τα μαθηματικά σε καθημερινό ή ακαδημαϊκό επίπεδο. Στη παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς για το μαθηματικό άγχος / μαθηματική φοβία, τα συμπτώματα αλλά και οι επιπτώσεις που έχει το μαθηματικό άγχος στους μαθητές, οι αιτίες που το προκαλούν αλλά και οι λύσεις που μπορούν να παρθούν για να αμβλυνθεί το φαινόμενο. Εν συνεχεία προβάλλονται τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη σε μαθητές τρίτης, τετάρτης, πέμπτης και έκτης δημοτικού της πόλεως Ρόδου με σκοπό την διερεύνηση των πεποιθήσεων των δασκάλων για τα μαθηματικά και την επίδραση που τυχόν έχουν στις επιδόσεις, καθώς επίσης και για τις πεποιθήσεις των μαθητών για το μάθημα. Για την ανάλυση των δεδομένων και την εξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε το συνεπαγωγικό μοντέλο στατιστικής ανάλυσης του μαθηματικού Gras.

bachelorThesis

Math Anxiety (EL)
Μαθηματικό άγχος (EL)
Μαθηματική φοβία (EL)
Beliefs (EL)
Math phobia (EL)
Πεποιθήσεις μαθητών (EL)


2017-06


2017-09-20T12:11:58Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.