Η θεατρική αγωγή ως μέσο ενίσχυσης της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Η θεατρική αγωγή ως μέσο ενίσχυσης της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών (EL)

Σαλταούρα, Αικατερίνη Μαρία

aegean

Σύγχρονες έρευνες επισημαίνουν την αναγκαιότητα αλλαγής του μοντέλου αναπαραγωγής γνώσεων της θεσμοθετημένης γενικής εκπαίδευσης, σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο που να προάγει την δημιουργικότητα και την καινοτομία ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας. Οι τέχνες υποστηρίζεται πως μπορούν να συνδράμουν προς αυτή τη κατεύθυνση, καθώς ενέχουν από την φύση τους τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, ενώ παράλληλα προσφέρουν βιωματική προσέγγιση της νέας γνώσης αποτελώντας με τον τρόπο αυτό ένα θεμελιώδες μέσο εκπαίδευσης. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την υλοποίηση έρευνας στην Ε΄ τάξη του δημοτικού σχολείου. Στη διδακτική παρέμβαση εφαρμόστηκαν βιωματικές τεχνικές και τεχνικές της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση (Theatre in Education). Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν σαφή πρόοδο και βελτίωση όχι μόνο στο γνωστικό επίπεδο των παιδιών αλλά και στο κοινωνικο-συναισθηματικό επίπεδο των μαθητών/τριών. Παράλληλα αναδείχθηκαν οι πολλαπλές σχέσεις επιστήμης και τέχνης για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων μάθησης και διδασκαλίας.

bachelorThesis

Teaching of natural sciences (EN)
teaching of natural sciences (EN)
Theatrical education (EN)
Dramatic art (EN)
Θεατρική αγωγή (EN)
Δραματική τέχνη (EN)
Διδασκαλία των φυσικών επιστημών (EN)


2017-06-26


2017-09-21T10:03:14Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.