Κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση τρισδιάστατου εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την διδασκαλία στοιχείων- εννοιών της μελέτης του περιβάλλοντος σε μαθητές της τρίτης τάξης του δημοτικού σχολείου

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση τρισδιάστατου εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την διδασκαλία στοιχείων- εννοιών της μελέτης του περιβάλλοντος σε μαθητές της τρίτης τάξης του δημοτικού σχολείου (EL)

Μαλλιά, Ειρήνη

aegean

Η εργασία διερευνά κατά πόσο τα ηλεκτρονικά παιχνίδια συμβάλλουν στην κατανόηση εννοιών της Μελέτης του Περιβάλλοντος της Γ' τάξης του δημοτικού. Για το λόγο αυτό, διεξήχθη μελέτη διάρκειας πέντε εβδομάδων, σε δυο σχολεία της Καλύμνου, με συνολικά 54 συμμετέχοντες μαθητές, χωρισμένους σε τρεις ίσες ομάδες. Η πρώτη διδάχθηκε συμβατικά, η δεύτερη διδάχθηκε τις έννοιες μέσα από ηλεκτρονικά παιχνίδια και η τρίτη διδάχθηκε μέσα από τα παιχνίδια σε συνδυασμό με το εποικοδομητικό διδακτικό μοντέλο. Οι επιδόσεις των μαθητών αξιολογήθηκαν με φύλλα αξιολόγησης. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι οι μαθητές που διδάχθηκαν με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια σημείωσαν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τους μαθητές της συμβατικής ομάδας, ενώ η τρίτη ομάδα υπερείχε της δεύτερης μόνο στο delayed post-test. Επίσης, οι εντυπώσεις των μαθητών από την διδασκαλία με τα παιχνίδια ήταν ιδιαίτερα θετικές, κάτι που δίνει το ερέθισμα για περαιτέρω μελέτη του θέματος.

bachelorThesis

Science education (EL)
Δημοτικό Σχολείο (EL)
Kodu (EL)
Ψηφιακά παιχνίδια (EL)
Primary school (EL)
Μελέτη του περιβάλλοντος (EL)
Digital games (EL)


2017-06-29


2017-10-16T07:26:53Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)