Κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση τρισδιάστατου εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την διδασκαλία στοιχείων- εννοιών της μελέτης του περιβάλλοντος σε μαθητές της τρίτης τάξης του δημοτικού σχολείου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση τρισδιάστατου εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την διδασκαλία στοιχείων- εννοιών της μελέτης του περιβάλλοντος σε μαθητές της τρίτης τάξης του δημοτικού σχολείου (EL)

Μαλλιά, Ειρήνη

aegean

Η εργασία διερευνά κατά πόσο τα ηλεκτρονικά παιχνίδια συμβάλλουν στην κατανόηση εννοιών της Μελέτης του Περιβάλλοντος της Γ' τάξης του δημοτικού. Για το λόγο αυτό, διεξήχθη μελέτη διάρκειας πέντε εβδομάδων, σε δυο σχολεία της Καλύμνου, με συνολικά 54 συμμετέχοντες μαθητές, χωρισμένους σε τρεις ίσες ομάδες. Η πρώτη διδάχθηκε συμβατικά, η δεύτερη διδάχθηκε τις έννοιες μέσα από ηλεκτρονικά παιχνίδια και η τρίτη διδάχθηκε μέσα από τα παιχνίδια σε συνδυασμό με το εποικοδομητικό διδακτικό μοντέλο. Οι επιδόσεις των μαθητών αξιολογήθηκαν με φύλλα αξιολόγησης. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι οι μαθητές που διδάχθηκαν με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια σημείωσαν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τους μαθητές της συμβατικής ομάδας, ενώ η τρίτη ομάδα υπερείχε της δεύτερης μόνο στο delayed post-test. Επίσης, οι εντυπώσεις των μαθητών από την διδασκαλία με τα παιχνίδια ήταν ιδιαίτερα θετικές, κάτι που δίνει το ερέθισμα για περαιτέρω μελέτη του θέματος.

bachelorThesis

Science education (EL)
Δημοτικό Σχολείο (EL)
Kodu (EL)
Ψηφιακά παιχνίδια (EL)
Primary school (EL)
Μελέτη του περιβάλλοντος (EL)
Digital games (EL)


2017-06-29


2017-10-16T07:26:53Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.