New technology implementation for customers' needs predictions and better services proving: business analytics case and its implementation in banking sector

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Χρήση νέων τεχνολογιών για την πρόβλεψη των αναγκών των πελατών και για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους: Η περίπτωση των business analytics και η αξιοποίησή τους στον τραπεζικό τομέα (EL)
New technology implementation for customers' needs predictions and better services proving: business analytics case and its implementation in banking sector (EL)

Τσουρακτσόγλου, Σμαράγδα

aegean

Η εργασία αυτή ασχολείται με ένα αρκετά σύγχρονο θέμα που αφορά όλες τις επιχειρήσεις, αλλά ειδικότερα τον τραπεζικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα ασχολείται με τα συστήματα Business Analytics που εφαρμόζουν οι διάφορες επιχειρήσεις και τράπεζες για να αξιολογούν συστηματικά τους πελάτες τους και πως μπορούν να τα αξιοποιήσουν σε επίπεδο μάρκετινγκ προκειμένου να τους προσδώσουν ακόμη περισσότερη αξία. Η λογική είναι ότι ειδικά ένας τραπεζικός οργανισμός δεν αρκείται να αξιολογεί την πιστοληπτική ικανότητα ενός πελάτη στο να αποπληρώσει ένα δάνειο που θα του χορηγηθεί. Αντίθετα, επιπλέον επιθυμεί να τον αξιολογεί ως προς το πόσο κερδοφόρος θα αποδειχθεί και, γενικότερα, ως προς το πόση αξία θα προσδώσει η σχέση του με την τράπεζα σε μακροχρόνιο επίπεδο. Για αυτό, ειδικά οι τράπεζες έχουν αναπτύξει και αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τέτοια προηγμένα συστήματα γενικότερης αξιολόγησης των πελατών τους.

bachelorThesis

Customers' evaluation (EN)
Business Analytics (EN)
Τραπεζική (EN)
Banking (EN)
Επιχειρηματική Αναλυτική (EN)
Αξιολόγηση Πελατών (EN)


2016-05


2017-12-18T12:20:30Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.