Technology enhanced learning and child literature

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Τεχνολογικά ενισχυόμενη μάθηση και παιδική λογοτεχνία (EL)
Technology enhanced learning and child literature (EL)

Τσιλεδάκη, Μαρκέλα

aegean

Σκοπός της εργασίας είναι η έρευνα πάνω στην δυνατότητα αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών και των ΤΠΕ στη λογοτεχνία και στη δημιουργία παραμυθιού από τους μαθητές. Εξετάζει επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας κινήτρων για μάθηση, της ευχάριστης ενασχόλησης των μαθητών με σκοπό τη μάθηση και να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα για την καλύτερη αξιοποίηση των ΤΠΕ μέσα στη τάξη. Στην παρούσα έρευνα έλαβαν μέρος τα δυο τμήματα της Στ’ Δημοτικού από το 12ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου. Αποτελέσματα: Μετά την διδακτική παρέμβαση οι μαθητές σε ποσοστό 77,1% έδωσαν ικανοποιητική απάντηση στην έννοια παιδική λογοτεχνία από 45% που ήταν πριν την παρέμβαση ενώ για την έννοια πλοκή το ποσοστό σωστών απαντήσεων από 25% ανήλθε στο 65,8%. Στην αρχή της έρευνας το 52% των μαθητών ήθελε να μάθει να δημιουργεί παραμύθια και με την ολοκλήρωση της παρέμβασης το 97,15% του συνόλου των μαθητών δήλωσε ότι πλέον γνωρίζει να φτιάχνει παραμύθια. Το 80% των μαθητών συμφωνούν ότι η χρήση των ΤΠΕ συμβάλει θετικά στη διεξαγωγή του μαθήματος ενώ το 71,4% δήλωσαν ότι τους βοήθησε σημαντικά στην υλοποίηση του παραμυθιού που δημιούργησαν. Τέλος οι μαθητές δήλωσαν ευχαριστημένοι από την εργασία τους πάνω στην εκπαιδευτική εφαρμογή Edmodo σε ποσοστό 94,3%. Συμπεράσματα: Στην έρευνά μας βρέθηκε θετική επίδραση στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην διδασκαλία της λογοτεχνίας και στην δημιουργία παραμυθιού από τους μαθητές. Οι μαθητές μετά την παρέμβαση μπορούν να ξεχωρίσουν το λαϊκό και το σύγχρονο παραμύθι και μάλιστα μπορούν να διακρίνουν και συγκεκριμένες διαφορές στη δομή τους, σχεδόν όλα τα μέλη των ομάδων ασχολήθηκαν για την δημιουργία μερών του παραμυθιού και ανταποκρίθηκαν θετικά στην όλη παρέμβαση και μετά την ολοκλήρωση αυτής κατέκτησαν γνώσεις θεωρητικές, για την παιδική λογοτεχνία (έννοιες, τρόπο ανάπτυξης ενός παραμυθιού) και μιντιακές, αξιοποίηση των Τ.Π.Ε και εκμάθηση της πλατφόρμας Edmodo.

bachelorThesis

Structural parts of a fairytale (EL)
The teaching of Child Literature with the use of New Technologies. (EL)
Παιδική Λογοτεχνία (EL)
Child Literature (EL)
Δημιουργία παραμυθιού από μαθητές (EL)
Fairytale and pupils (EL)
Δομικά στοιχεία παραμυθιού (EL)
Διδασκαλία της Παιδικής Λογοτεχνίας με τη χρήση των ΤΠΕ (EL)
The pupil’s role in the creation of a fairytale (EL)
Νέες Τεχνολογίες (EL)
New Technologies. (EL)
Ο ρόλος των μαθητών στην δημιουργία ενός παραμυθιού (EL)
Νew technologies and Child Literature (EL)
ΤΠΕ και Παιδική Λογοτεχνία (EL)


2016-06


2017-12-22T08:00:57Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.