Η επιρροή της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Η επιρροή της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή (EL)

Λεβεντακοπούλου, Ζωή

aegean

Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στην επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά του ατόμου. Ζούμε σε μια εποχή που η μάστιγα των μέσων μαζικής επικοινωνίας υπερτερεί. Ο τομέας της διαφήμισης επηρεάζει αισθητά την επιλογή του καταναλωτή, από τη στιγμή που ο ίδιος δεν φροντίζει για την άμεση πληροφόρησή του, σχετικά με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αγαθών. Η διαφήμιση ως μια πληροφορία, εκφρασμένη σε καλλιτεχνική μορφή ενημερώνει τον καταναλωτή σχετικά με το αγαθού και παράλληλα του ασκεί λογική και συναισθηματική επίδραση. Είναι φανερό πως η διαφήμιση είναι ένα κοινωνικό - ψυχολογικό φαινόμενο, το οποίο αγγίζει τις πιο κρυφές πτυχές ενός ατόμου και τον επηρεάζει σε συνειδητή , αλλά και υποσυνείδητη μορφή. Μπορεί να αναπαράγει ανάγκες που υπό άλλες συνθήκες δεν θα υπήρχαν ποτέ, ή να φέρει στην επιφάνεια άλλες που είχαν αγνοηθεί. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, η διαφήμιση, ή μάλλον οι διαφημιστές επωφελήθηκαν και έδωσαν μια άλλη πτυχή την παρουσίαση των αγαθών. Με βάση την σημερινή εποχή, αρχικά αναφέρεται η έρευνα της θεωρίας και της σημασίας της μελέτης της συμπεριφοράς του καταναλωτή, καθώς και οι παράγοντες που την επηρεάζουν. Συνακόλουθα διερευνάται η μελέτη της διαφήμισης και η αλληλεπίδρασή της πάνω στον καταναλωτή. Τέλος, δίνεται η επισκόπηση των πληροφοριών και συμπερασμάτων της παρούσας εργασίας.

bachelorThesis

Συμπεριφορά (EL)
Καταναλωτής (EL)
Consumer (EL)
Διαφήμιση (EL)
Behavior (EL)
Advertising (EL)


2016-09-15


2017-12-22T08:02:59Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.