Στρατηγικές προβολής και επικοινωνίας στο fashion marketing: Οι περιπτώσεις δέκα διάσημων οίκων μόδας σε Ευρώπη και Νέα Υόρκη.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Στρατηγικές προβολής και επικοινωνίας στο fashion marketing: Οι περιπτώσεις δέκα διάσημων οίκων μόδας σε Ευρώπη και Νέα Υόρκη. (EL)

Χαψιά, Καλλιόπη

aegean

Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη λειτουργία του μάρκετινγκ και των προωθητικών ενεργειών στο χώρο της μόδας, και πιο συγκεκριμένα σε δέκα οίκους μόδας στην Ευρώπη και τη Νέα Υόρκη. Κύριος στόχος της είναι η παρουσίαση των τρόπων με τους οποίους καταφέρνει ένας οίκος μόδας, τόσο γενικά όσο και ειδικά, να προωθηθεί στην αγορά, να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες και να διατηρήσει τους υπάρχοντες. Αρχικά προσπαθούμε να κατανοήσουμε τον ορισμό, τους στόχους και το ρόλο του μάρκετινγκ για μια επιχείρηση και αργότερα να εισαχθούμε στις στρατηγικές προβολής και επικοινωνίας, δηλαδή στο προωθητικό μίγμα και τη διαφήμιση. Επιπροσθέτως, αναφερόμαστε στη γενική ιδέα της μόδας και στο ρόλο που κατέχει το μάρκετινγκ γι’ αυτήν, ώστε να μπορέσουμε στη συνέχεια να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί κάθε οίκος μόδας. Οι οίκοι μόδας στους οποίους αναφέρεται η εργασία είναι οι Chanel, Dior, Prada, Versace, Burberry, Louis Vuitton, Calvin Klein, Fendi, DKNY και Tommy Hilfiger. Πρόκειται για τεράστιες επιχειρήσεις και διάσημα ονόματα, τόσο για τον κλάδο της μόδας, όσο και για ολόκληρο τον επιχειρησιακό τομέα. Έχουν τεράστιες απολαβές και έσοδα και ένας από τους βασικότερους παράγοντες γι αυτό, εάν όχι ο βασικότερος, είναι ο τρόπος που προωθούνται και διαφημίζονται. Γι’ αυτό, μετά από μια αναφορά στον καθένα τους ξεχωριστά, μελετώνται οι τρόποι προώθησης και επικοινωνίας, τόσο γενικά, όσο και ειδικά. Επιπλέον, σχολιάζεται η αγορά - στόχος, και η τοποθεσία στην οποία δραστηριοποιούνται, για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε για ποιο λόγο επιλέγονται οι συγκεκριμένοι τρόποι προώθησης και διαφήμισης. Τέλος, μελετώνται τα αποτελέσματα των στρατηγικών προβολής και επικοινωνίας και εξάγονται κάποια συμπεράσματα.

bachelorThesis

Προβολή (EL)
Target group (EL)
Διαφήμιση (EL)
Οίκος μόδας (EL)
Προώθηση (EL)
Μόδα (EL)
Marketing (EL)
Fashion marketing (EL)


2016-09-28


2018-01-23T12:14:00Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.