Απόψεις των μαθητών του δημοτικού σχολείου για τον αειφορικό τρόπο ζωής και την υπερκατανάλωση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Απόψεις των μαθητών του δημοτικού σχολείου για τον αειφορικό τρόπο ζωής και την υπερκατανάλωση

Βαμβουρέλλη, Πελαγία - Μαρία

Φώκιαλη, Περσεφόνη
Ανδρεαδάκης, Νικόλαος
Παπαβασιλείου, Βασίλειος

masterThesis

2017-06-06
2018-01-29T10:05:41Z

Η συγκεκριμένη εργασία επιχειρεί να αποτυπώσει τις γνώσεις και τις απόψεις των μαθητών της Ε΄ και της ΣΤ΄ Δημοτικού σχετικά με τον αειφορικό τρόπο ζωής και την υπερκατανάλωση. Παράλληλα, διερευνάται και το κατά πόσο οι μικροί μαθητές έχουν εντάξει στην καθημερινότητά τους συνήθειες που ωφελούν την αειφόρο ανάπτυξη και μειώνουν τον υπερκαταναλωτισμό. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της δημιουργίας ενός ερωτηματολογίου, το οποίο διαμοιράστηκε σε 150 μαθητές του νησιού της Ρόδου. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν δεν ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξα, γεγονός που αποδεικνύει ότι ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να δουλέψουμε περισσότερο συστηματικά ζητήματα όπως είναι η αειφορία και ο καταναλωτισμός έτσι ώστε οι μαθητές όχι μόνο να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις αλλά και για να εντάξουν συνήθειες φιλικές προς το περιβάλλον στην καθημερινότητά τους.

Consumer behavior (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh87006429)
Sustainable development (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92005743)
Life--Origin (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85076809)

Υπερκατανάλωση
Αειφορία
Απόψεις
Views
Sustainability
Overconsumption

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.