Ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς: το μοντέλο της πλήρους συμπερίληψης

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς: το μοντέλο της πλήρους συμπερίληψης

Παπαϊωάννου, Μαρία-Ζωή

Παπάνης, Ευστράτιος
Γιαβρίμης, Παναγιώτης
Γεωργούλας, Στράτος

bachelorThesis

2018-05-03T12:01:40Z
2016-09

Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της στάσης των γονέων και των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, τόσο της γενικής όσο και της ειδικής, ως προς το μοντέλο της πλήρους συμπερίληψης. Το μοντέλο αυτό της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης αναφέρεται στην αναγνώριση των δικαιωμάτων των παιδιών να συμμετέχουν σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον όπου όλοι θα θεωρούνται ίσοι (Armstrong 1999) και έχει ως στόχο την εξάλειψη των διακρίσεων και την προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης. Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, στο θεωρητικό και στο ερευνητικό. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η ποσοτική σε συνδυασμό με την ποιοτική έρευνα και ως μέσο συλλογής των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο. Στο θεωρητικό μέρος μελετάται ο όρος της συμπερίληψης και της ενσωμάτωσης και ευρήματα μελετών. Στο ερευνητικό μέρος γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία, στην περιγραφή του ερωτηματολογίου και του δείγματος, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των συμπερασμάτων της έρευνας.

Education
Inclusive education
Mainstreaming in education

Συμπερίληψη
Ένταξη
Ενσωμάτωση

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Κοινωνιολογίας
aegean

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)