Εικονική πραγματικότητα και περιβαλλοντική εκπαίδευση: η μελέτη περίπτωσης σε παιδιά δημοτικού
(EL)
Κομιζόγλου, Άννα
aegean
Η παρούσα έρευνα πραγματώθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας. Μέσα από διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθητές Στ' Δημοτικού και με διερεύνηση σε βιβλιογραφικές πηγές δόθηκαν απαντήσεις στο εξής ερευνητικό ερώτημα: αν η χρήση Εικονικής Πραγματικότητας είναι πιο αποτελεσματικός τρόπος διδασκαλίας σε μαθητές Δημοτικού από την συμβατική μέθοδο. Πραγματοποιήθηκε διερεύνηση της εφαρμογής Open Sim, όπου διαπιστώθηκε η καταλληλότητά της ως εκπαιδευτικό πρόγραμμα, διότι πέρα των δυνατοτήτων ψυχαγωγίας παρέχει ποικίλες εκπαιδευτικές επιλογές. Μέσα από την περιήγηση στον κόσμο του Open SIM κατέληξα στο εξής συμπέρασμα, η χρήση της Εικονικής Πραγματικότητας ήταν πιο επιτυχής μέθοδος διδασκαλίας από ότι η συμβατική.