Εικονική πραγματικότητα και περιβαλλοντική εκπαίδευση: η μελέτη περίπτωσης σε παιδιά δημοτικού

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Εικονική πραγματικότητα και περιβαλλοντική εκπαίδευση: η μελέτη περίπτωσης σε παιδιά δημοτικού (EL)

Κομιζόγλου, Άννα

aegean

Η παρούσα έρευνα πραγματώθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας. Μέσα από διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθητές Στ' Δημοτικού και με διερεύνηση σε βιβλιογραφικές πηγές δόθηκαν απαντήσεις στο εξής ερευνητικό ερώτημα: αν η χρήση Εικονικής Πραγματικότητας είναι πιο αποτελεσματικός τρόπος διδασκαλίας σε μαθητές Δημοτικού από την συμβατική μέθοδο. Πραγματοποιήθηκε διερεύνηση της εφαρμογής Open Sim, όπου διαπιστώθηκε η καταλληλότητά της ως εκπαιδευτικό πρόγραμμα, διότι πέρα των δυνατοτήτων ψυχαγωγίας παρέχει ποικίλες εκπαιδευτικές επιλογές. Μέσα από την περιήγηση στον κόσμο του Open SIM κατέληξα στο εξής συμπέρασμα, η χρήση της Εικονικής Πραγματικότητας ήταν πιο επιτυχής μέθοδος διδασκαλίας από ότι η συμβατική.

bachelorThesis

Primary education (EL)
Φυσικές επιστήμες (EL)
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
Sciences (EL)
Virtual reality (EL)
Εικονική πραγματικότητα (EL)


2018-06-18


2019-05-07T08:35:22Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.