Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην προσχολική αγωγή: εμπειρική μελέτη ικανοποίησης γονέων και εργαζομένων για τους παιδικούς σταθμούς του ΝΠΔΔ Δήμου Χίου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην προσχολική αγωγή: εμπειρική μελέτη ικανοποίησης γονέων και εργαζομένων για τους παιδικούς σταθμούς του ΝΠΔΔ Δήμου Χίου

Παπαδοπούλου, Μαρία

Σαλαμούρα, Μαρία
Γάκη, Ελένη

bachelorThesis

2018-02-07
2019-08-08T06:36:51Z

Η εργασία αναφέρεται στο ρόλο του Μάρκετινγκ στην προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου Δήμου Χίου. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη . Το πρώτο είναι το θεωρητικό μέρος και το δεύτερο είναι το ερευνητικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια . Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζουμε τις γενικές έννοιες της προσχολικής αγωγής καθώς και του μάρκετινγκ υπηρεσιών . Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύουμε τους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Νομικού Προσώπου ξεχωριστά καθώς και τους κανόνες λειτουργίας στους οποίους βασίζονται. Στο επόμενο κεφάλαιο βλέπουμε τους βρεφονηπιακούς σταθμούς ως οργανισμό και αναλύουμε το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον των σταθμών ως οργανισμό με τη βοήθεια της PEST-DG ανάλυσης , των πέντε δυνάμεων του Porter και τις SWOT ανάλυσης .Επίσης βασιζόμενοι στην θεωρία αναλύουμε το περιβάλλον στο οποίο στεγάζονται οι βρεφονηπιακοί σταθμοί μιας και είναι οι χώροι στους οποίος προσφέρεται η υπηρεσία και οι γονείς είναι πολύ απαιτητικοί σε ότι έχει να κάνει με αυτούς . Στο τελευταίο κεφάλαιο του πρώτου μέρους θα κάνουμε λόγο για το επίπεδο των υπηρεσιών και για το ανθρώπινο δυναμικό καθώς και το πόσο σημαντικό είναι για την υπηρεσία να στελεχώνεται από ανθρώπους που αισθάνονται ικανοποιημένοι από την εργασία τους. Το δεύτερο μέρος ,το οποίο είναι το ερευνητικό, αποτελείται από δύο κεφάλαια .Στο ένα κεφάλαιο αναλύουμε τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων ικανοποίησης των εργαζομένων (κεφάλαιο 5 ) ενώ στο δεύτερο αναλύουμε τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων ικανοποίησης των γονέων ( κεφάλαιο 6). Τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν στους εργαζομένους των βρεφονηπιακών σταθμών και στους γονείς που τα παιδιά τους φοιτούν σε αυτούς . Μετά την συγκέντρωσή τους ακολούθησε η καταγραφή τους στο στατιστικό πρόγραμμα SPSS και στη συνέχεια έγινε η επεξεργασία τους . Για την καλύτερη κατανόηση των αποτελεσμάτων δημιουργήθηκαν και τα κατάλληλα διαγράμματα .Έτσι μπορέσαμε και βγάλαμε τα συμπεράσματα μας σχετικά με το πόσο ικανοποιημένοι αισθάνονται οι γονείς και οι εργαζόμενοι .

Preschool children--Services for (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh96003499)
marketing (URL: http://lod.nal.usda.gov/4433)
Social institutions (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85123963)

μάρκετινγκ
μελέτη ικανοποίησης
προσχολική αγωγή
marketing
satisfaction study
preschool

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
aegean

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.