Το ψηφιακό Inbound Marketing: εφαρμογή σε επιχείρηση ειδών ένδυσης

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το ψηφιακό Inbound Marketing: εφαρμογή σε επιχείρηση ειδών ένδυσης
The digital Inbound Marketing: application in a clothing firm

Μουλασιώτης, Λάζαρος

Λουκής, Ευριπίδης
Χαραλαμπίδης, Ιωάννης
Καρύδα, Μαρία

bachelorThesis

2019-02-08
2019-10-30T09:58:42Z

Καθώς το μάρκετινγκ έχει γίνει μέρος της καθημερινής μας ζωής, οι επιχειρήσεις σήμερα προσπαθούν να υιοθετούν στρατηγικές μάρκετινγκ για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να επιβιώσουν σε ένα κλίμα μεγάλου ανταγωνισμού. Για πολλά χρόνια, το outbound marketing υπήρξε ένας τρόπος προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών με σκοπό να ωθήσει ένα μήνυμα της επιχείρησης σχετικό με τα προϊόντα/υπηρεσίες της στο ευρύ κοινό μέσω τηλεφωνημάτων, e-mails, διαφημίσεις στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση αλλά και στον τύπο. Αυτό όμως τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει καθώς το ψηφιακό inbound marketing παίρνει γρήγορα την θέση του και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στο γεγονός ότι ενσωματώνει νέα μέσα όπως blogs, πληρωμένες διαφημίσεις, ιστοσελίδες, κοινωνικά δίκτυα που αναφέραμε και άλλες μορφές μάρκετινγκ τα οποία προσφέρουν την ευκαιρία για μια πιο στοχευμένη μορφή διαφήμισης.Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση του ψηφιακού inbound marketing, των βασικών εννοιών, αρχών και μεθόδων του. Δημιουργούμε ένα επιχειρησιακό πλάνο του ψηφιακού inbound marketing για μία επιχείρηση ειδών ένδυσης υλοποιώντας μια σειρά από αντιπροσωπευτικά σενάρια μέσα από διάφορες πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας και τις μελλοντικές πωλήσεις της. Στο τέλος γίνεται μια αναφορά συμπερασμάτων που εξάγονται από την υλοποίηση σχετικών σεναρίων και γενικά την σημασία του ψηφιακού inbound marketing σήμερα.
Η διπλωματική μου εργασία είχε ως θέμα το Ψηφιακό Inbound Μάρκετινγκ και εφαρμόστηκε σε μία εταιρεία Ειδών Ένδυσης.

Social media
Internet marketing
Electronic commerce

στάδια εισερχόμενου μάρκετινγκ
εισερχόμενο μάρκετινγκ
βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
email marketing
social media marketing
inbound marketing

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
aegean

CC0 1.0 Παγκόσμια
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)