Διδάσκοντας πιθανότητες στο δημοτικό σχολείο: διερεύνηση των στάσεων, αντιλήψεων και πεποιθήσεων των δάσκαλων και υποψήφιων δασκάλων για το αντικείμενο των πιθανοτήτων

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Διδάσκοντας πιθανότητες στο δημοτικό σχολείο: διερεύνηση των στάσεων, αντιλήψεων και πεποιθήσεων των δάσκαλων και υποψήφιων δασκάλων για το αντικείμενο των πιθανοτήτων (EL)

Ζώρζος, Μιχαήλ

aegean

Οι πιθανότητες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Στο σχολείο βέβαια τα παιδιά δυσκολεύονται να κατανοήσουν τη συγκεκριμένη θεωρία. Μια πιθανοτική έννοια για να διδαχτεί δεν πρέπει μόνο ο δάσκαλος να είναι καλά καταρτισμένος. Χρειάζεται ένα γνωστικό υπόβαθρο για να μπορέσει ο μαθητής να κατανοήσει τις νέες έννοιες, αλλά και να τις χρησημοποιήσει στη καθημερινότητα του. Οι έννοιες αυτές βέβαια επιρεάζονται από τις υπάρχουσες αντιλήψεις των παιδιών και για αυτό είναι απαραίτητες έρευνες όπως η δεδομένη, για να βοηθήσουν τον εκπαιδευτικό να χτίσει τη νέα έννοια πάνω στις υπάρχουσες αντιλήψεις. Η συγκεκριμένη εργασία διερευνά τις αντιλήψεις τόσο των μαθητών ηλικίας από 8 εώς 17 ετών, όσο και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευεροβάθμιας εκπαίδευσης και των φοιτήτών του Παιδαγωγικού τμήματος Ρόδου.

masterThesis

new technology (EL)
perceptions (EL)
πιθανότητες (EL)
νέες τεχνολογίες (EL)
αντιλήψεις (EL)
probabilities (EL)


2018-09


2020-05-04T12:21:56Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)