Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο φαινόμενο της παραμέλησης και κακοποίησης ανηλίκων: μια κριτική προσέγγιση

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο φαινόμενο της παραμέλησης και κακοποίησης ανηλίκων: μια κριτική προσέγγιση (EL)

Παπουτσής, Δημήτριος

aegean

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής ήταν η προσέγγιση, ανάλυση και αποτύπωση του φαινομένου της παιδικής παραμέλησης και κακοποίησης, όπως αποκρυσταλλώθηκε από τις σχετικές έρευνες, σε συνάρτηση με την εκπαιδευτική διαδικασία και συγκεκριμένα, με τον ρόλο που μπορεί ή καλείται να παίξει ο εκπαιδευτικός σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο σχολικό πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Για τον λόγο αυτό, εξετάσαμε τις μορφές, τις προεκτάσεις και τις διαστάσεις που λαμβάνει η κακοποίηση των ανηλίκων, ενώ παράλληλα επιλέξαμε να ακολουθήσουμε μία χρονολογική και γραμμική απεικόνιση της επιστημονικής προσέγγισης του εγκλήματος και της νομικής του υπόστασης, όπως αποτυπώνεται στο ισχύον δίκαιο της χώρας, υπό το πρίσμα των ιδεολογικών προσεγγίσεων του εγκλήματος. Μας απασχόλησε, επίσης, ο προσδιορισμός του ρόλου του εκπαιδευτικού ειδικά και του σχολείου εν γένει στο πλαίσιο της σύγχρονης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τέλος, επιδιώξαμε να παρουσιάσουμε το θέμα μας όσο το δυνατόν πιο επιστημονικά, αναλύοντας την επιλεχθείσα βιβλιογραφία μέσα από συγκεκριμένη μεθοδολογία και συνοψίζοντας τα επιστημονικά και απτά δεδομένα που προέκυψαν από την έρευνά μας.

masterThesis

παραμέληση (EL)
εκπαιδευτικοί (EL)
παιδική κακοποίηση (EL)


2017-06


2020-05-11T11:16:24Z

Μυτιλήνη




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)