Μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών: η περίπτωση της εταιρείας "Ελληνικό Φεστιβάλ"

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών: η περίπτωση της εταιρείας "Ελληνικό Φεστιβάλ"

Τζάθας, Κωνσταντίνος

Κλήμης, Γεώργιος Μιχαήλ
Κωνσταντόπουλος, Νικόλαος
Ζούντα, Σ
Χριστοφακης, Ε

masterThesis

2020-07-07T11:59:49Z
2018-09-18

Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί έντονος επιστημονικός διάλογος για τη λειτουργία των πολιτιστικών οργανισμών, που αποτελούν πυλώνα τόνωσης της εθνικής οικονομίας και των τοπικών κοινωνιών. Για τον λόγο αυτό θεωρείται σημαντική η διερεύνηση τους τρόπου λειτουργίας των πολιτιστικών οργανισμών, δίνοντας έμφαση στον τρόπο αξιοποίησης του μάρκετινγκ για την προβολή των πολιτιστικών υπηρεσιών και προϊόντων τους. Με βάση αυτά τα στοιχεία η συγκεκριμένη έρευνα πραγματεύεται τον τρόπο, με τον οποίο οι πολιτιστικοί οργανισμοί εφαρμόζουν τις αρχές του μάρκετινγκ σε επίπεδο στρατηγικής και τακτικής. Το ενδιαφέρον της εστιάζεται στη μελέτη και την αξιολόγηση της περίπτωσης της κρατικής Ανώνυμης Εταιρείας, Ελληνικό Φεστιβάλ. Η εταιρεία αυτή διοργανώνει ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ τέχνης και πολιτισμού στην Ελλάδα, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Στο πλαίσιο της μελέτης περίπτωσης αξιοποιήθηκε και το ερευνητικό εργαλείο της συνέντευξης με την υπεύθυνη Γραφείου Τύπου του οργανισμού και τον βοηθό Καλλιτεχνικού Διευθυντή για να συλλεχθούν τα απαιτούμενα πρωτογενή δεδομένα. Με τις συνεντεύξεις αυτές παρουσιάστηκε ο τρόπος που εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στον οργανισμό, αναδεικνύοντας σημαντικά προβλήματα, ελλείψεις και λάθη. Τέλος, διατυπώθηκαν προτάσεις για τη βελτίωση της λειτουργίας μάρκετινγκ, οι οποίες αφορούν κατά κύριο λόγο οργανωτικές αλλαγές στον οργανισμό με τη δημιουργία αυτόνομου πλέον και πλήρως στελεχωμένου Τμήματος Μάρκετινγκ, αλλά παράλληλα και μια πιο επιστημονική και εκσυγχρονισμένη προσέγγιση του μάρκετινγκ με την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων.

Marketing (URL: http://skos.um.es/unescothes/C02413)
Advertising Industry (URL: http://zbw.eu/stw/descriptor/12845-0)

μίγμα μάρκετινγκ
μάρκετινγκ υπηρεσιών
μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών
μάνατζμεντ πολιτιστικών οργανισμών
7Ps
marketing services

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
aegean
Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη - Executive MBA

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)