Η ισότητα φύλων στο αειφόρο σχολείο

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η ισότητα φύλων στο αειφόρο σχολείο

Πολπατζή, Δάφνη

Βιτσιλάκη, Χρυσή
Γουβιάς, Διονύσης
Φουλίδη, Ξανθίππη

masterThesis

2021-11
2022-04-11T09:44:01Z

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ισότητα των δύο φύλων στο αειφόρο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο μέρος της εργασίας που αποτελεί τη βιβλιογραφική ανασκόπηση αποσαφηνίζεται η έννοια της αειφορίας γενικά στο σύνολο της και πιο ειδικά στο σχολικό πλαίσιο, αναλύεται η ισότητα των φύλων και περιγράφεται η σύνδεση των δυο αυτών εννοιών. Το δεύτερο μέρος της εργασίας που αποτελεί το ερευνητικό πλαίσιο παρουσιάζει τη μεθοδολογία της έρευνας και την ανάλυση. Ειδικότερα, σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθούν οι αντιλήψεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με την ισότητα των φύλων στο αειφόρο σχολείο. Στην έρευνα αξιοποιήθηκαν 6 ημι-δομημένες συνεντεύξεις γυναικών εκπαιδευτικών στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ηλικίας από 27 έως 39 ετών. Οι ερωτήσεις των συνεντεύξεων κατηγοριοποιήθηκαν σε τέσσερις άξονες. Ο πρώτος άξονας αφορά τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ερωτώμενων και οι υπόλοιποι τρεις απαντούν στα τρία ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν. Οι συνεντεύξεις αναλύθηκαν με την ποιοτική μέθοδο και τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν έδωσαν απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα. Το βασικό εύρημα είναι ότι δεν νοείται σχολείο που υπηρετεί την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη χωρίς την προάσπιση της ισότητας των δυο φύλων.

Gender identity in education
Educational equalization
Women--Social conditions
Equality--Social aspects
Sex discrimination in education

αειφόρο σχολείο
ισότητα φύλων
προστασία του περιβάλλοντος
ομαδοσυνεργατική μέθοδος
gender equality
sustainable school
collaborative method
environmental protection

Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)