Η βιομηχανία της κρουαζιέρας στον ελλαδικό χώρο και το marketing των λιμένων για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η βιομηχανία της κρουαζιέρας στον ελλαδικό χώρο και το marketing των λιμένων για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων
The cruise industry in Greece and the marketing of ports to attract cruise ships

Κόκκινου, Αναστασία Ελένη

Πουλάκη, Πανωραία
Κυριακάκη, Άννα

bachelorThesis

2021-09-29
2022-05-19T07:26:33Z

Η κρουαζιέρα αποτελεί έναν κλάδο ζωτικής σημασίας του θαλάσσιου τουρισμού και ένας θεμελιώδης συντελεστής της τουριστικής βιομηχανίας µε εκατοµµύρια επιβάτες παγκοσμίως, συντελώντας το µόνο κοµµάτι της επιβατηγού ναυτιλίας (passenger shipping), το οποίο φανερώνει σταθερή ανοδική πορεία τα τελευταία τριάντα χρόνια, χωρίς να έχει πληγεί ούτε εν µέσω παγκόσµιας οικονοµικής κρίσης. Δεδομένου ότι σε σχέση µε τα οικονοµικά ιδίως οφέλη όπου ένας προορισµός έχει την δυνατότητα να εκλάβει από την κρουαζιέρα, εξάπτουν την φαντασία για επιπλέον ανάλυσης της. Η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς κρουαζιέρας όσον αφορά την Ανατολική Μεσόγειο, η οποία είναι ο δεύτερος σε σειρά προορισμός κρουαζιέρας, µετά την Καραϊβική. Σκοπός λοιπόν της παρακάτω ανάλυσης είναι να διερευνηθεί κατά πόσο η Ελλάδα μπορεί να αξιοποιήσει στρατηγικές μάρκετινγκ με σκοπό να προσελκύσει περισσότερα κρουαζιερόπλοια. Με ποιον τρόπο δηλαδή μπορούν να υιοθετήσουν τα λιμάνια της Ελλάδας κάποια από τα βασικά στοιχεία των λιμένων της εξωτερικής αγοράς, με απώτερο σκοπό την μεγέθυνσή τους. Έτσι, τα λιμάνια της χώρας θα λειτουργήσουν πλέον ως ανταγωνιστικά home ports (επιβίβαση - αποβίβαση) για τη βιομηχανία της κρουαζιέρας.
Cruise is a vital branch of maritime tourism and a fundamental factor in the tourism industry with millions of passengers worldwide, making it the only passenger shipping hub that during a global economic crisis. Given the economic benefits which there are, a destination has the potential to take over from the cruise, they spark the imagination for further analysis. Greece is one of the most popular cruise destinations in the Eastern Mediterranean, which is the second cruise destination in a row, after the Caribbean. The purpose of the following analysis is to investigate whether Greece can utilize marketing strategies in order to attract more cruise ships. In other words, how can the ports of Greece adopt some of the basic elements of the ports of the foreign market, with the goal of their enlargement. Thus, the country's ports will now function as competitive home ports (boarding - disembarking) for the cruise manufacture.

Cruises
Ships
Strategy
Cruise ships
Marketing

μάρκετινγκ
προσέλκυση λιμενών
προορισμός κρουαζιέρας
marketing strategies
cruise ships
attract

aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)