Ικανοποίηση των τουριστών από τις αεροπορικές εταιρίες

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ικανοποίηση των τουριστών από τις αεροπορικές εταιρίες

Χωραφιός, Βασίλειος

Παπαθεοδώρου, Ανδρέας

bachelorThesis

2023-05-17T13:49:59Z
2022-02-23

Η ικανοποίηση των πελατών είναι ένα από τα κύρια μελήματα της αεροπορικής βιομηχανίας σε όλο τον κόσμο. Αυτό επιβάλλεται από τον έντονο ανταγωνισμό στον κλάδο των αερομεταφορών. Η αεροπορική βιομηχανία έχει γίνει ο σημαντικότερος τομέας στην οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας. Διαδραματίζει έναν δυναμικό ρόλο στη μεταφορά ανθρώπων ή αγαθών από ένα μέρος σε άλλο, είτε αυτό είναι τοπικό είτε διεθνές, ειδικά όταν οι αποστάσεις είναι πολύ μακρινές. Οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν σκληρά να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες για να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες και να πείσουν τους νέους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστεί και να αναλυθεί η ικανοποίηση των πελατών από τις αεροπορικές εταιρείες. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος και χρησιμοποιείται η ακαδημαϊκή βιβλιογραφία, λαμβάνοντας υπόψη την ποιότητα των υπηρεσιών πτήσης, το σύστημα ψυχαγωγίας κατά την πτήση, την κράτηση και την αγορά εισιτηρίων και το περιβάλλον της καμπίνας για να ανακαλύψει τον πιο σημαντικό παράγοντα που επηρεάζει την ικανοποίηση των πελατών.  

Tourism
Consumer satisfaction
Airlines
Satisfaction
Aircraft industry

τουρισμός
ικανοποίηση
αεροπορικές
tourism
airlines
satisfaction

aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)