Η διαφήμιση και κατανάλωση ουίσκι, έμφυλες πρακτικές και κατασκευές
(EL)
Γκίκα, Βαρβάρα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας.
(EL)
Η πτυχιακή αυτή εργασία ασχολείται με την κατανάλωση και διαφήμιση του ουίσκι, αλλά και τις έμφυλες πρακτικές και κατασκευές που παρατηρούνται μέσω της κατανάλωσης αυτής στη μικρή κοινωνία της μυτιλήνης. βασικά σημεία της εργασίας είναι η ανάλυση του πώς λανσάρεται το ουίσκι στην αγορά, σε τι κοινό απευθύνεται και τι μηνύματα εκπέμπει, αλλά και το πώς εκλαμβάνονται αυτά τα μηνύματα από το αγοραστικό κοινό και πως τα μεταφράζει. επίσης, σημαντικό σημείο αποτελεί και ο βαθμός στον οποίο φαίνεται πως έχουν οικειοποιηθεί οι έλληνες το ουίσκι-ένα ουσιαστικά «ξένο» ποτό δεδομένου του ότι δεν παράγεται στην ελλάδα όπως αντίστοιχα το κρασί και το ούζο- αλλά κυρίως το πώς το έχουν οικειοποιηθεί τα δύο φύλα και πως κατασκευάζουν τη θηλυκότητα ή την αρρενωπότητά τους μέσα από το «ξενόφερτο» αυτό οινοπνευματώδες ποτό.