Η διαφήμιση και κατανάλωση ουίσκι, έμφυλες πρακτικές και κατασκευές

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Η διαφήμιση και κατανάλωση ουίσκι, έμφυλες πρακτικές και κατασκευές (EL)

Γκίκα, Βαρβάρα

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας. (EL)

Η πτυχιακή αυτή εργασία ασχολείται με την κατανάλωση και διαφήμιση του ουίσκι, αλλά και τις έμφυλες πρακτικές και κατασκευές που παρατηρούνται μέσω της κατανάλωσης αυτής στη μικρή κοινωνία της μυτιλήνης. βασικά σημεία της εργασίας είναι η ανάλυση του πώς λανσάρεται το ουίσκι στην αγορά, σε τι κοινό απευθύνεται και τι μηνύματα εκπέμπει, αλλά και το πώς εκλαμβάνονται αυτά τα μηνύματα από το αγοραστικό κοινό και πως τα μεταφράζει. επίσης, σημαντικό σημείο αποτελεί και ο βαθμός στον οποίο φαίνεται πως έχουν οικειοποιηθεί οι έλληνες το ουίσκι-ένα ουσιαστικά «ξένο» ποτό δεδομένου του ότι δεν παράγεται στην ελλάδα όπως αντίστοιχα το κρασί και το ούζο- αλλά κυρίως το πώς το έχουν οικειοποιηθεί τα δύο φύλα και πως κατασκευάζουν τη θηλυκότητα ή την αρρενωπότητά τους μέσα από το «ξενόφερτο» αυτό οινοπνευματώδες ποτό.

bachelorThesis

Consumption (EL)
κατανάλωση (EL)
διαφήμιση (EL)
Advertisement (EL)
Gender (EL)
φύλο (EL)


2007


2015-11-17T10:28:30Z

Μυτιλήνη




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.