Μέθοδοι έρευνας αγοράς - μάρκετινγκ και εφαρμογή σε μελέτη πελατών ομόρρυθμης εταιρείας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Μέθοδοι έρευνας αγοράς - μάρκετινγκ και εφαρμογή σε μελέτη πελατών ομόρρυθμης εταιρείας (EL)

Βορριάς, Ιωάννης
Αλεξίου, Ελευθερία

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικών - Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών. (EL)

Η παρούσα εργασία με θέμα « Μέθοδοι Έρευνας Αγοράς – Μάρκετινγκ σε Μελέτη Πελατών Ομόρρυθμης Εταιρείας » πραγματεύεται αρχικά τον καθοριστικό ρόλο των πληροφοριών προς την πορεία της επιχείρησης μέσα στον χρόνο, παράλληλα με τις παγκόσμιες οικονομικές εξελίξεις. Αναπτύσσονται τα Συστήματα Πληροφοριών που ακολουθούνται από κάθε επιχείρηση, καθώς και το σύστημα πληροφοριών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην πορεία, παραθέτονται αναλυτικά τα είδη των πληροφοριών αυτών, Δευτερογενή και Πρωτογενή, συνοδευόμενα από τα χαρακτηριστικά που τα διέπουν, καθώς και από τον τρόπο συλλογής τους. Είδη – Στοιχεία Πληροφοριών, καθοριστικά για την πορεία της Έρευνας Αγοράς. Της διαδικασίας μέσω της οποίας θα καταλήξουμε στη συμπερασματολογία μας. Βασικά βήματά της, αποτελούν ο Ορισμός του Προβλήματος, Προσδιορισμός αξίας πληροφοριών, Επιλογή κατάλληλου σχεδίου έρευνας, Επιλογή μεθόδου συλλογής πληροφοριών, Επιλογή μεθόδων μέτρησης, Επιλογή δείγματος – Συλλογή στοιχείων, Ανάλυση στοιχείων και Παρουσίαση ευρημάτων έρευνας Ακολουθούν οι τρόποι διεξαγωγής των ερευνών, Στατιστική, Ποιοτική και Ημι – Ποιοτική Έρευνα αναλυμένες λεπτομερώς με τον τρόπο και τα στάδια εφαρμογής τους, καθώς και τις επιρροές που μπορούν να δεχθούν. Μετά την ορθή επιλογή της καταλληλότερης μορφής έρευνας, ανάλογα πάντα με τις απαιτήσεις αυτής, καλούμαστε να πραγματοποιήσουμε τη Δειγματοληπτική Διαδικασία για την έναρξη της έρευνας. Διαδικασία καθοριστική για το αποτέλεσμά της, εφόσον το δείγμα που θα επιλεγεί θα πρέπει να είναι το καταλληλότερο δυνατόν, έτσι ώστε να μπορεί να θεωρηθεί αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού στον οποίο πραγματοποιείται η έρευνα. Εξίσου σημαντικό ρόλο, παίζει και η ορθή διαμόρφωση του ερωτηματολογίου. Του κυρίως εργαλείου διεξαγωγής της διαδικασίας. Τέλος, ακολουθεί η Ανάλυση των Στοιχείων της Έρευνας από την προετοιμασία τους μέχρι τη συμπερασματολογία, μέσω διαφόρων μεθόδων ανάλυσης. Στην έρευνά μας, επιλέξαμε τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS, με τη βοήθεια του οποίου καταλήξαμε εύκολα σε διαπιστώσεις πολύ χρήσιμες για την στρατηγική πορεία της εταιρείας για την οποία εκπονήσαμε την έρευνά μας.

bachelorThesis

Operational (EL)
Research (EL)
Επιχειρησιακή (EL)
Έρευνα (EL)


2007


2015-11-17T10:28:30Z

Μυτιλήνη




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.