The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinations

 
This item is provided by the institution :
Technological Educational Institute of Athens
Repository :
Ypatia - Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinations (EN)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)
Λύτρας, Περικλής Ν. (EL)
Μπιτσάνη, Ευγενία Π. (EL)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενείας (EL)

full paper
conferenceItem

Προώθηση πολιτισμού (EN)
Προώθηση φύσης (EN)
Culture Promotion (EN)
Μάρκετινγκ αγροτικών περιοχών (EN)
Tourist destination (EN)
Marketing rural areas (EN)
Τουριστικός προορισμός (EN)
Forward nature (EN)

ΤΕΙ Αθήνας (EL)
Technological Educational Institute of Athens (EN)

2nd advances in hospitality and tourism marketing and management conference, (EN)

English

2012




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)