The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinations

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Technological Educational Institute of Athens   

Αποθετήριο :
Ypatia - Institutional Repository   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinations (EN)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)
Λύτρας, Περικλής Ν. (EL)
Μπιτσάνη, Ευγενία Π. (EL)

full paper
conferenceItem

2015-05-12T18:01:54Z
2015-05-12

2012


Είναι πρακτικά συνεδρίου (EL)
2nd advances in hospitality and tourism marketing and management conference, (EN)


http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85001137
**N/A**-Διαφήμιση
Προώθηση φύσης
Διαφήμιση
Forward nature
Tourism
Προώθηση πολιτισμού
Τουρισμός
Culture Promotion
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
Μάρκετινγκ αγροτικών περιοχών
Tourist destination
Marketing rural areas
Τουριστικός προορισμός
Advertising
**N/A**-Τουρισμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενείας (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
forever




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.