The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinations

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
ΤΕΙ Αθήνας
Αποθετήριο :
Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



The promotion of nature, culture and enogastronomy for marketing agricultural regions as tourism destinations (EN)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)
Λύτρας, Περικλής Ν. (EL)
Μπιτσάνη, Ευγενία Π. (EL)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενείας (EL)

full paper
conferenceItem

Προώθηση πολιτισμού (EN)
Προώθηση φύσης (EN)
Culture Promotion (EN)
Μάρκετινγκ αγροτικών περιοχών (EN)
Tourist destination (EN)
Marketing rural areas (EN)
Τουριστικός προορισμός (EN)
Forward nature (EN)

ΤΕΙ Αθήνας (EL)
Technological Educational Institute of Athens (EN)

2nd advances in hospitality and tourism marketing and management conference, (EN)

Αγγλική γλώσσα

2012




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.