A field study of the exploration of the factors influencing visitors' preferences in the mountainous area of Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication programme

This item is provided by the institution :
Technological Educational Institute of Athens   

Repository :
Ypatia - Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



A field study of the exploration of the factors influencing visitors' preferences in the mountainous area of Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication programme (EL)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)
Μπιτσάνη, Ευγενία Π. (EL)
Καλομενίδης, Π. (EL)

full paper
conferenceItem

2014-12-16T13:00:50Z
2014-12-16

2008


International Conference on Marketing and Management (EN)


Tourism
**N/A**-Διοίκηση επιχειρήσεων
Εναλλακτικός τουρισμός
Τουρισμός
**N/A**-Τουρισμός Ελλάδα
Διοίκηση επιχειρήσεων
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
Τουρισμός Ελλάδα
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2008009889
Rural tourism

Imperial College Press (EL)

Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)

www.icpress.co.uk (EN)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
free




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)