A field study of the exploration of the factors influencing visitors' preferences in the mountainous area of Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication programme

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
ΤΕΙ Αθήνας   

Αποθετήριο :
Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



A field study of the exploration of the factors influencing visitors' preferences in the mountainous area of Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication programme (EL)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)
Μπιτσάνη, Ευγενία Π. (EL)
Καλομενίδης, Π. (EL)

full paper
conferenceItem

2014-12-16T13:00:50Z
2014-12-16

2008


International Conference on Marketing and Management (EN)


Tourism
**N/A**-Διοίκηση επιχειρήσεων
Εναλλακτικός τουρισμός
Τουρισμός
**N/A**-Τουρισμός Ελλάδα
Διοίκηση επιχειρήσεων
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
Τουρισμός Ελλάδα
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2008009889
Rural tourism

Imperial College Press (EL)

Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)

www.icpress.co.uk (EN)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
free




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.