Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίας

This item is provided by the institution :
Technological Educational Institute of Athens   

Repository :
Ypatia - Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίας (EL)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)
Βάρκα - Αδάμη, Αλεξάνδρα (EL)
Παπαλάμπρου, Βαλεντίνα (EL)

full paper
conferenceItem

2014-12-18
2014-12-18T17:24:21Z

2011-04


2ο Πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο νομικής τεκμηρίωσης κοινωνικοοικονομικών θεμάτων (EL)


**N/A**-Διαφήμιση
**N/A**-Εμπόριο
Διαφήμιση επιχειρήσεων
Διαφήμιση
Commerce
Advertising, Industrial
Νομοθεσία
**N/A**-Advertising
Commercial law
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85001183
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85028940
Advertising
**N/A**-Commerce
Εμπόριο

Νομική βιβλιοθήκη (EL)

Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
forever




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)