Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
ΤΕΙ Αθήνας   

Αποθετήριο :
Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η διαφήμιση ως μέσο προώθησης των επιχειρήσεων. Η θέση του νομοθέτη και της νομολογίας (EL)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)
Βάρκα - Αδάμη, Αλεξάνδρα (EL)
Παπαλάμπρου, Βαλεντίνα (EL)

full paper
conferenceItem

2014-12-18
2014-12-18T17:24:21Z

2011-04


2ο Πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο νομικής τεκμηρίωσης κοινωνικοοικονομικών θεμάτων (EL)


**N/A**-Διαφήμιση
**N/A**-Εμπόριο
Διαφήμιση επιχειρήσεων
Διαφήμιση
Commerce
Advertising, Industrial
Νομοθεσία
**N/A**-Advertising
Commercial law
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85001183
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85028940
Advertising
**N/A**-Commerce
Εμπόριο

Νομική βιβλιοθήκη (EL)

Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
forever




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.