Διαφημιστική επικοινωνία και νομοθετικό πλαίσιο στη δημιουργία ελληνικών διαφημίσεων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
ΤΕΙ Αθήνας   

Αποθετήριο :
Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαφημιστική επικοινωνία και νομοθετικό πλαίσιο στη δημιουργία ελληνικών διαφημίσεων (EL)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)

journalArticle

2014-12-18
2014-12-18T17:37:00Z

2008


Ζητήματα επικοινωνίας (EL)


Commercial law
**N/A**-Διαφήμιση δίκαιο και νομοθεσία
**N/A**-Εμπόριο
Commerce
Διαφήμιση δίκαιο και νομοθεσία
**N/A**-Commerce
Εμπόριο
**N/A**-Commercial law

Εκδόσεις Καστανιώτη (EL)

Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
forever




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.